A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Спаська гімназія
Кролевецької міської ради

23.09.2021

Дата: 23.09.2021 12:38
Кількість переглядів: 53

Навчальний проєкт «Жива і нежива природа навколо нас»

Мета: визначити, які тіла та явища з найближчого оточення належать до живої, а які – до неживої природи.

Під час роботи над цим проєктом необхідно дати відповіді на запитання та виконати завдання:

за якими ознаками визначатимете, до живої чи неживої природи вони

належать?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

які методи(метод) дослідження використаєте?

______________________________________________________________________1. Заповніть таблицю

1) в кожну колонку запишіть по 5 назв тіл живої і неживої природи, а також рукотворні(штучні) тіла, що вас оточують.

2) доповніть таблицю записавши у відповідні колонки наступні тіла:

орел, ромашка, камінь, ящірка, холодильник, планета, град, метеорит, автомобіль, комар, граніт, телевізор, крейда, Сонце, білка, веселка, гроші, дощ, вовк, Місяць, дуб, географічна карта, підручник, пісок, повітря, нафта, літак, ґрунт, пенал, береза.

Жива природа

Нежива

природа

Рукотворні

тіла

рослини:

тварини:

 

 

 

 

Всього (кількість):___

Всього

(кількість):____

Всього

(кількість):____

Всього (кількість):____

Висновок:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено