A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Спаська гімназія
Кролевецької міської ради

02.03.2021

Дата: 02.03.2021 13:47
Кількість переглядів: 1347

Тема уроку: Практичне заняття. Створюємо шкільні медіа.

Вивчення нового матеріалу.

Відомості про газету.

Контент – зміст газети чи журналу. Може бути у вигляді новин,матеріалів, статей.

Спеціалізоване медіа – медіа вузької направленості або нішеве.

Інфографіка – таблиці, рисунки, діаграми.

Мультимедіа – різні медіа зібрані та об’єднані однією редакцією.

Конвергентна редакція – робить контент/інформацію для кількох видів мас-медіа, наприклад для газети та сайту.

Створення газети для учнів:

Відомості про статтю:

Основний текст статті повинен мати цілком визначену структуру. Підрозділі статті, які наведено нижче, повинні бути пронумеровані, виділені у тексті жирним шрифтом і розташовані на окремому рядку як підзаголовки.

1. Вступ (актуальність теми, мета і завдання статті).

2. Теоретичне підґрунтя (огляд літератури і попередніх досліджень з цієї чи суміжної проблематики).

3. Висновки. Обсяг – близько 2000 знаків.

4. Подяки (за потреби).

5. Додатки і Таблиці (якщо є Додатки і Таблиці, то вони обов’язково повинні мати заголовки і порядкові номери; примітки слід розміщувати безпосередньо під таблицями. В тексті статті обов’язково мають бути посилання на ці додатки чи таблиці).

6. Список літератури подавати у порядку цитування в тексті.

Опрацювати § 32 ст.144,створіть проект шкільної газети ( назва, мета, розділи , які ви пропонуєте розмістити  ), виконати тести:

1.Як називається нагляд і контроль держави за мас-медіа?

А реклама

Б лобізм

В цензура

Г «джинса»

2. Як називають гарантовану державою можливість людини безперешкодно висловлювати думки в мас-медіа?

А свобода пересування

Б свобода совісті

В свобода слова

Г свобода зібрань

3. Медіа — це

А інструменти та засоби передачі будь-якої інформації з будь-якою метою

Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі

В вид інформації, розрахований на масового споживача

Г засоби поширення інформації для масового споживання

4. Яка основна відмінність соціальної реклами від інших її видів?

А спрямованість на широкі кола населення

Б фінансується благодійними організаціями або державою

В не розрахована на отримання прибутку в кінцевому результаті

Г створюється задля використання в політичній боротьбі

5.Основоположним принципом якого підходу до пояснення свободи слова є те, що людська гідність не може бути забезпечена без свободи слова?

А ліберального

Б утилітарного

В позитивістського

Г демократичного

6. Що з наведеного нижче вважається головним принципом роботи професійного журналіста?

А виховування патріотичних громадян своєї країни

Б формування суспільної думки, корисної для загального блага

В забезпечення читачів інформацією, що відповідає їхнім смакам та очікуванням

Г надання читачам цінної, повної, достовірної інформації

8. Цензура в демократичних суспільствах характеризується

А втручанням держави у творчу діяльність митців задля недопущення поширення небажаних для влади ідей

Б обмеженням поширення відомостей, що зображують владу в негативному світлі

В забезпеченням стабільності державного ладу поряд із дотриманням прав і свобод людини

Г існуванням системи обов’язкових дозволів, сертифікацій, реєстрацій, ліцензій, які мають отримати мас-медіа для роботи

7. лики до конкретних дій, він є

А професійним

8. Якщо в медіатексті активно використовують емоційно забарвлені слова, оцінні судження, зак

Б неупередженим

В маніпулятивним

Г інформативним


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено