A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Спаська загальноосвітня школа І-ІII ступенів
Кролевецької районної ради Сумської області

Увага! Важлива інформація.

Дата: 20.03.2020 14:13
Кількість переглядів: 280

 

НАКАЗ

по Спаській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

20.03.2020                                                                                         № 24-ОД

                                                                          

Про режим роботи школи

в період карантину

 

На виконання постанови Кабiнетy Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», наказу Міністерства освіти і науки України від 16 березня 2020 року № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 17 березня 2020 року №  102-ОД «Про заходи щодо організації робочого процесу в державних органах на період карантину», наказу завідувача сектору освіти Кролевецької райдержадміністрації від 12 березня 2020 року №28-ОД «Про запровадження карантинних заходів щодо зменшення розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом, і гострих респіраторних інфекцій у закладах освіти Кролевецького району» та враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Запровадити в школі строгий охоронний режим, на виконання якого організувати чергування працівників на вході до приміщення школи, обмежити доступ відвідувачів до школи, ввести обов’язковий  масковий режим.
  2. Запровадити для педагогічних працівників дистанційний режим роботи.
  3. Педагогічним працівникам, шкільному бібліотекарю:
  1. укласти індивідуальні плани роботи (самоосвіти) на період дистанційного режиму роботи, передбачивши в них конкретні види організаційно-педагогічної та методичної роботи, спрямовані на оволодіння сучасними формами організації дистанційного навчання (освітні платформи «Google Classroom», «Мій клас»), наприклад, через участь у безкоштовному онлайн-курсі для вчителів про організацію дистанційного навчання на порталі «Дія. Цифрова освіта» тощо,  зазначивши очікувані результати та відмітку про виконання з метою адміністративного та самоконтролю;
  2. направити індивідуальні плани для узгодження заступником директора школи з навчально-виховної роботи на шкільну електронну пошту;
  3. забезпечити щоденне, крім канікул, поповнення матеріалів дистанційного навчання на сайті школи;
  4. здійснювати постійний моніторинг виконання завдань школярами, активізувати їх до роботи шляхом індивідуального спілкування (різними засобами технічного зв’язку) з учнями та їх батьками;
  5. рекомендувати вести окремий облік запропонованих завдань школярам з метою правильного подальшого обліку в класних журналах після завершення карантину;
  6. оформлення класних журналів та іншої шкільної документації здійснити після завершення карантину.
  1. Перевести непедагогічних працівників школи (прибиральниць службових приміщень, в.о. завідувача господарством, працівників харчоблоку) в режим позмінної роботи, за їх згодою, ввівши їм в обов’язки:

виконувати посадові обов’язки в повному обсязі згідно графіка чергувань;

передбачити режим регулярного провітрювання службових приміщень, здійснювати дезінфекційні заходи; користуватися індивідуальними засобами захисту;

забезпечити дотримання правил особистої гігієни на робочих місцях (миття рук, наявність особистих засобів гігієни: мил, індивідуальні/одноразові рушники, деззасоби);

перебувати на постійному мобільному зв’язку протягом робочого часу та відповідати на дзвінки адміністрації закладу та працівників сектору освіти;

  1. Затвердити графік чергування  адміністрації (додаток 1) та непедагогічних працівників школи (додаток 2).
  2. Сестрі медичній ЧАЙЦІ Н.А. забезпечити постійне інформування  школярів та їх батьків щодо забезпечити проведення роз’яснювальної роботи на предмет дотримання гігієни, суворого виконання рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я та обмеження пересування під час карантину шляхом розміщення інформації на шкільному сайті.
  3. Попередити  всіх працівників школи  про необхідність під час роботи у режимі віддаленого доступу у повному обсязі протягом робочого часу, перебувати на постійному мобільному зв’язку, виконувати поставлені завдання, передбачені трудовим договором.
  4. Строки проведення шкільних канікул у період з 23 березня по 29 березня 2020 року залишити без змін.
  5.      Покласти відповідальність за ведення рубрики «Дистанційне навчання» шкільного сайту на ВЄТРОВА М.А. та ПАП Т.М, розподіливши їх обов’язки наступним чином:
    1. Розміщення на сайті матеріалів дистанційної освітньої роботи з учнями середньої та старшої школи (крім інформатики) – ПАП Т.М.
    2. Розміщення на сайті матеріалів дистанційної освітньої роботи з інформатики, матеріалів з навчальних предметів для учнів початкової школи, матеріалів педагога-організатора, практичного психолога/соціального педагога, вихователя ГПД, бібліотекаря шкільної бібліотеки, сестри медичної.
  6.    Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. директора школи                                                   Валерій ХИЛЯ

 


« повернутися

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень