A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Спаська гімназія
Кролевецької міської ради

20.04.2022

Дата: 19.04.2022 19:20
Кількість переглядів: 81

Тема: Контрольна робота. Світова новела

Контрольна робота з теми

«Світова новела»

          Завдання 1 – 10 оцінюються в 0,5 бали кожне.

Знайдіть «зайве». Аргументуйте свій вибір.

  1. А) Джим;                                              В) Джонсі;

Б) Сью;                                                 Г) Берман.

2.  А) «Купи і дивуй друзів!»;                  В) оловяні солдатики;

     Б) «Зникаюче яйце»;                            Г) черепахові гребінці.

3. А) озеро Лотосів;                                   В) Неаполітанська затока;

    Б) Шпиляста гора;                                 Г) Криваве озеро.

4. А) останній листок плюща;                  В) електричний дзвоник, що не працює;

    Б) поблякла табличка з іменем;           Г) вузьке трюмо.

Продовжте фразу.

5. Невеликий за обсягом прозовий твір, що відрізняється напруженим, стрімким сюжетом і несподіваним фіналом, - ________________.

6. Прихований смисл у художньому творі називається ___________________.

7. Вільям Сідні Портер – це справжнє ім’я письменника __________________ (вкажіть псевдонім).

8. Щоб допомогти Кандаті врятуватися, Будда спустив йому в пекло ________________________.

9. Щоб допомогти Джонсі перемоги хворобу, Берман намалював ___________________________.

10. Щоб купити Деллі подарунок, Джим продав найціннішу для нього річ - ___________________.

Завдання 11 оцінюється в 1 бал.

11. Вкажіть персонажа, про якого говориться, твір і автора.

А) «…старий бовдур із замашними кулаками, що потерпав від задишки»;

Б) «…мав бороду, як у мікеланджелівського Мойсея, що кучерями спадала з голови сатира на тіло маленького бісеняти»;

В) «Прекрасне волосся … розсипалося каштановими хвилями, сяючи, мов струмені водоспаду. Воно спадало нижче .. колін і вкривало, наче плащем, майже всю … постать»;

Г) «Спершу ніс у нього був коротенький і сплющений, потім на очах витягся, як підзорна труба, а тоді почав робитися все тоншим і тоншим, поки став схожим на довгий, гнучкий червоний батіг».

Завдання 12 – 14 оцінюються в 2 бали кожне.

          Дайте розгорнуть відповіді на запитання. Відповідаючи на запитання, пригадайте образи-символи на сторінках новел.

12. Чому обірвалася павутинка, по якій повз Кандата? Чи могла ця павутинка витримати Кандату й не обірватися? (За новелою Рюноске Акутаґави «Павутинка»).

13. Чи кожен може здійснити подорож до чарівної крамниці? Порівняйте ставлення дитини і дорослого до дива. Що заважає побачити диво? (За новелою Герберта Уеллса «Чарівна крамниця»).

14. Що таке справжній шедевр? (За новелами О.Генрі «Останній листок» і «Дари волхвів»).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено