A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Спаська гімназія
Кролевецької міської ради

02.02.2022

Дата: 01.02.2022 20:15
Кількість переглядів: 229

Тема 1: Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі

Завдання:прочитати за підручником с.47-48, виконати вправу 84.

Тема 2: Контрольна робота. Іменник як частина мови

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна є правильною. Виберіть правильну відповідь. Правильна відповідь оцінюється в 0,5 балів.

  1. У якому рядку всі слова є іменниками?

А. Синь, тисяча, удень. Б. Зорепад, четверо, зранку. В. Мужність, двоє, узимку.
Г. Сутінки, сотня, зілля.

  1. У якому рядку всі слова є іменниками спільного роду?

А. Листоноша, учитель, директор.Б. Староста, задавака, сирота.В. Професор, колега, суддя.Г. Незнайко, плакса, степ.

  1. У якому рядку всі іменники незмінювані?

А. леді, сонце, кіт, мороз.Б. кенгуру, маестро, бюро, меню. В. Борнео, мавпа, хлопець, лібрето. Г. Кіліманджаро, капучино, каченя, любов.

  1. У якому рядку всі іменники в кличному відмінку мають закінчення –ю?

А. Матуся, Катя, бабуся.Б. Гора, буря, сосна.В. Книга, мова, Софія.Г. Дитина, неня, сестра.

  1. У якому рядку в усіх словах правильно утворено форми імені по батькові?

А. Ігоревич, Юрієвна, Олегівна.Б. Іванівна, Іллівна, Анатоліївна.В. Григоріївна, Микитович, Андрійовна.Г. Сергіївна, Миколаївна, Васильовна.

6. У яких іменниках у формі орудного відмінка однини подовжуються мякі приголосні?

А. Заполоч, блакить, височінь.Б. Нехворощ, фальш, суміш.В. Повість, любов, річ.Г.Мати, гордість, північ.

Завдання 7-8 на встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, знайдіть відповідник, позначений цифрою. Правильно виконане завдання оцінюється в 1 бал.

7. Установіть відповідність між відмінами та іменниками.

А. Перша                             1. Каченя, курча, тигреня.

Б. Друга                               2. Честь, річ, гордість.

В. Третя                               3. Любов, листя, вітер.

Г. Четверта                          4. Тополя, Ілля, плакса.

                                              5. Степ, сонце, подвіря.

8. Установіть відповідність між родами та іменниками.

А.Чоловічий.                                  1. Життя, ягня, ім’я.

Б. Жіночий.                                     2. Любов, сіль, гордість.

В. Середній.                                    3. Листоноша, задавака, плакса.

Г. Спільний.                                    4. Сир, мрія, зерно.

                                                          5. Батько, ринок, гопак.

Завдання 9 відкритої форми. Правильно виконане завдання оцінюється в 1 бал.

9. Провідміняйте імя та по батькові вчителя вашої школи з будь-якого предмету.

Завдання 10-12 відкритої форми. Кожне правильно виконане завдання оцінюється в 2 бали.

  1. Визначіть відміну і групу кожного з поданих іменників.

Воротар, ягня, лінія, листоноша, совість, зерно, миша, цуценя, мати, сідло.

  1. Поставте подані іменники у формі родового відмінка .

Футбол, мороз, степ, трикутник, тиждень, Київ, інститут, міф, вітер, учень.

12. Зробіть морфологічний розбір (розбір як частини мови) усіх іменників в поданому реченні.

І в’ється щастя над душею.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено