A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Спаська гімназія
Кролевецької міської ради

30.03.2022

Дата: 29.03.2022 20:35
Кількість переглядів: 114

Тема: Контрольна робота. Прикметник як частина мови

Завдання: виконати контрольну роботу.

                                                                  Контрольна робота

                                                            Прикметник як частина мови

Завдання 1--6 мають по 4 варіанти відповідей, серед яких один правильний. Виберіть правильний варіант відповіді (правильна відповідь оцінюється в 1 бал кожна)

1. Укажіть ряд якісних прикметників.

А. запашний, науковий, чистий, західний.

Б. поганий, зелений, журнальний, трав`яний.

В. гострий, веселий, солодкий, твердий

Г. сивенький, вечірній, грушевий, весняний.

2. Від усіх прикметників можна утворити ступені порівняння в рядку:

А. ніжний, широкий, босий, вороний.

Б. багатий. сердечний, чорний, дзвінкий.

В. відповідальний, швидкий, дрібний, дорогенький.

Г. лагідний, синій, порожній, дрібнуватий.

3. Усі слова треба писати разом у рядку:

А. північно/західний, сніго/збиральний, судно/будівельний

Б. південно/слов`янський, світло/рожевий, сільсько/господарський.

В. воєнно/польовий, військово/зобов`язаний, багато/барвний.

Г. чорно/земний, ліво/бережний, жовто/гарячий.

4. Укажіть рядок прикметників, у якому є помилки:

А. Ольгин, качкин, тіткин.

Б. доччин, мушин, лисиччин.

В. лелече, мамине, куріпчина.

Г. дідів, бабусина, лікарів

5. Виберіть варіант, у якому всі прикметники найвищого ступеня порівняння

А. Чудовий, сильніший за всіх, найменш смачний.

Б. Найшвидший, найбільш високий, найменш легкий.

В. Більший, найбільший, величезний.

Г. Найкращий, добрий, зеленіший.

6. Не з прикметником треба писати окремо у варіанті:

А. Душа стає, як далі не/озорі.

Б. Не/веселі, а смутні думки охопили материну голову.

В. Не/допечений хліб не захотів їсти малий Василько.

Г. Коли не/спокійна совість, то нічим її не обманеш.

Завдання 7-10 відкритої форми. Правильно виконане завдання оцінюється в 1 бал кожне

7. Утворіть прикметники від іменників клен, ключ, ожина. Виділіть суфікси в утворених прикметниках.

8. Утворіть всі можливі форми вищого та найвищого ступенів порівняння прикметників тонкий та молодий.

9. Складіть і запишіть три складні прикметники, що пишуться через дефіс.

10. Провідміняйте прикметник білолиций.

Завдання 11 відкритої форми. Правильно виконане завдання оцінюється в 2 бали

11. Виконайте морфологічний розбір прикметника з поданого речення (розбір прикметника як частини мови): Зоре моя вечірняя, зійди над горою, поговорим тихесенько в неволі з тобою.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено