18.01.2021
Тема уроку:
Називаємо компоненти та результат дії віднімання.
- Сьогодні ми ознайомимося з назвами компонентів і результату дії віднімання, вчитимемось розрізняти поняття «різниця – вираз» та «різниця – значення виразу».
- Відгадайте загадку.
Давай назви його м?ячем!
А хочеш – бубликом назвем.
То як його не називай –
Це цифра … - ти так і знай.
Каліграфічна хвилинка.
Напишіть у зошитах цифру 0.
На окремих аркушах домалюйте нулик, щоб він став повітряною кулькою.
- Узагальнення поняття «сума» та «різниця.
Завдання 1, с. 69 підручника
Знайди значення різниць; сум.
Виконати у зошиті
- Ознайомлення з назвами компонентів та результату дії віднімання.
(с. 65 підручника , завдання 2)
Усі кульки, що спочатку були у равлика, позначено цілим відрізком, який складається з двох частин – тонкої та жирної; усього кульок було 7. Кульки, які полетіли, позначено жирною лінією, їх 3. Кульки, що залишилися у равлика, позначено тонкою лінією, а їхня кількість невідома. Щоб дізнатися, скільки кульок залишилося у равлика, необхідно від загального числа кульок вилучити ті, що полетіли. Вилучити означає відняти.
7 – 3 =4; 4 повітряні кульки, що залишилися у равлика. Записуємо і читаємо рівність:
7 мінус 3 дорівнює 4; або 7 зменшити на 3 – одержимо 4.
Число, від якого віднімають, зменшується. Тому воно називається зменшуване. Число, яке віднімають, називається від?ємником. Число, яке отримують у результаті віднімання, є значенням різниці.
Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=T7BUg8fn2CA
- Завдання 3, с. 69 підручника.
Обчисли значення різниць. Прочитай рівності з назвами компонентів і результату.
Виконати у зошиті
- Робота за сюжетним малюнком (с.69, завдання 4).
Скласти рівності до кожного малюнка.
- Робота в зошиті з друкованою основою.
С.1 зошита з друкованою основою (частина 2).
Виконай завдання.