A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Спаська гімназія
Кролевецької міської ради

10.02.2022

Дата: 09.02.2022 11:09
Кількість переглядів: 204

Виконати контрольну роботу.Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія.

 1. У якому з рядків усі слова пишемо без знака м’якшення? А Він..ця, радіс..тю, рибал..чин, вил..є, розкіш.., пят..сот; Б сіл..ю, пишеш.., учительці, Уман..щина, спіл..нота; В нян..ці, зустрічаєш..ся, піс..ня, віс..тю, шіст..сот.

2. У якому рядку всі слова пишемо з апострофом? А Лук..янець, зв..язківець, мавп..ячий, зор..яний; Б матір..ю, від..їздом, розм..якшити, дит..ясла; В з..явитися, дух..мяний, торф..яний, об..єднатися.

3. У якому рядку всі слова записано правильно? А Розхвилювався, безчестний, відкриття, передчасний; Б безкорисливий, зкривдити, роспитати, стурбований; В сфотографувати, зрозуміти, безпричинний, тижневий.

4. Відшукати слово без м'якого знака: а) виховател…ці; б) бул…ці; в) нян…ці; г) учител…ці.

5. Знайдіть слово, в корені якого стоїть апостроф: а) моркв…яний; б) духм…яний; в) мавп…ячий; г) дерев…яний.

6. Виділіть рядок, в якому всі слова вживаються з апострофом: а) пор…ядок, бур…я, п…ята; б) під…їхати, зв…язок, цв…ях; в) об…єм, подвір…я, в…ялий.

7. Запишіть п'ять слів із префіксами роз-, без-.

8. Дані слова розподілити у дві колонки: з апострофом і без нього. Лук…ян, хом…як, моркв…яний, матір…ю, тьм…яний, мавп…ячий, з…їсти, бур…я, св….яткувати, духм…яний, з…їзд, черв…як.

9. За допомогою префіксів з-, (зі-), с- утворити нові слова. Орієнтуватися, казати, бігати, кріпити, косити, лити, ховати, гнати, фотографувати, творити.

10. Записати слова, поділивши їх рисками на склади. Верба, дзьоб, працьовитий, кільце, кран, затишний, урок, передати.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено