02.03.2021
Тема уроку: Практичне заняття. Створюємо шкільні медіа.
Вивчення нового матеріалу.
Відомості про газету.
Контент – зміст газети чи журналу. Може бути у вигляді новин,матеріалів, статей.
Спеціалізоване медіа – медіа вузької направленості або нішеве.
Інфографіка – таблиці, рисунки, діаграми.
Мультимедіа – різні медіа зібрані та об’єднані однією редакцією.
Конвергентна редакція – робить контент/інформацію для кількох видів мас-медіа, наприклад для газети та сайту.
Створення газети для учнів:
Відомості про статтю:
Основний текст статті повинен мати цілком визначену структуру. Підрозділі статті, які наведено нижче, повинні бути пронумеровані, виділені у тексті жирним шрифтом і розташовані на окремому рядку як підзаголовки.
1. Вступ (актуальність теми, мета і завдання статті).
2. Теоретичне підґрунтя (огляд літератури і попередніх досліджень з цієї чи суміжної проблематики).
3. Висновки. Обсяг – близько 2000 знаків.
4. Подяки (за потреби).
5. Додатки і Таблиці (якщо є Додатки і Таблиці, то вони обов’язково повинні мати заголовки і порядкові номери; примітки слід розміщувати безпосередньо під таблицями. В тексті статті обов’язково мають бути посилання на ці додатки чи таблиці).
6. Список літератури подавати у порядку цитування в тексті.
Опрацювати § 32 ст.144,створіть проект шкільної газети ( назва, мета, розділи , які ви пропонуєте розмістити ), виконати тести:
1.Як називається нагляд і контроль держави за мас-медіа?
А реклама
Б лобізм
В цензура
Г «джинса»
2. Як називають гарантовану державою можливість людини безперешкодно висловлювати думки в мас-медіа?
А свобода пересування
Б свобода совісті
В свобода слова
Г свобода зібрань
3. Медіа — це
А інструменти та засоби передачі будь-якої інформації з будь-якою метою
Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі
В вид інформації, розрахований на масового споживача
Г засоби поширення інформації для масового споживання
4. Яка основна відмінність соціальної реклами від інших її видів?
А спрямованість на широкі кола населення
Б фінансується благодійними організаціями або державою
В не розрахована на отримання прибутку в кінцевому результаті
Г створюється задля використання в політичній боротьбі
5.Основоположним принципом якого підходу до пояснення свободи слова є те, що людська гідність не може бути забезпечена без свободи слова?
А ліберального
Б утилітарного
В позитивістського
Г демократичного
6. Що з наведеного нижче вважається головним принципом роботи професійного журналіста?
А виховування патріотичних громадян своєї країни
Б формування суспільної думки, корисної для загального блага
В забезпечення читачів інформацією, що відповідає їхнім смакам та очікуванням
Г надання читачам цінної, повної, достовірної інформації
8. Цензура в демократичних суспільствах характеризується
А втручанням держави у творчу діяльність митців задля недопущення поширення небажаних для влади ідей
Б обмеженням поширення відомостей, що зображують владу в негативному світлі
В забезпеченням стабільності державного ладу поряд із дотриманням прав і свобод людини
Г існуванням системи обов’язкових дозволів, сертифікацій, реєстрацій, ліцензій, які мають отримати мас-медіа для роботи
7. лики до конкретних дій, він є
А професійним
8. Якщо в медіатексті активно використовують емоційно забарвлені слова, оцінні судження, зак
Б неупередженим
В маніпулятивним
Г інформативним