02.03.2021
Тема: Роль мистецтва; відповідальність за долю іншого і світу загалом
Завдання: 1. Виконати тест за повістю «Сліпий музикант»:
1) Жанр твору «Сліпий музикант»:а) Розповідь б) Повість в) П'єса
2) Головний герой твору: а) Петрик б) Максим в) Ставрученко
3) Музичний інструмент, на якому грав хлопчик на березі річки:
а) Гітара б) Балалайка в) Саморобна дудка
4) Що налякало Евеліну в діях героя при їх знайомстві:
а) Грубість б) Дотик до їїобличчя в) Нерухомий погляд
5) Поведінка дівчинки, дізнавшись, що хлопчик сліпий:
а) Вона пішла б) Притулилася до нього обличчям і заплакала в) Стала його дражнити
6) Хлопчик здобував освіту:
а) Його навчали вдома б) Навчався в спеціальній школі для сліпих в) Жив і вчився в спеціалізованому інтернаті
7) Герой читав книги і навчальну літературу за допомогою:
а) Мами б) Максима в) Пальців
8) Заняття хлопчика, коли «маленька жінка» вперше прийшла до нього в садибу: а) Грав на музичному інструменті б) Сидів в кімнаті за уроками в) Чекав дівчинку
9) Кому належить даний опис «... це невелике, худорляве створіннячко ... Правильні красиві риси замальовані плавними, холодними лініями; блакитні очі, рум'янець рідко є на блідих щоках...»
а) Евеліні б) Сліпому юнакові в) Матері
10) Максим запросив в садибу суспільство молодих людей:
а) Щоб сліпому було веселіше б) Для цікавих бесід в) Щоб Петро навчився жити в суспільстві інших людей і знайшов своє місце в житті
11) Евеліна зізналася Петру:
а) Що вони люблять один одного б) Що вона їде жити до великого міста в) Що їм більше не треба зустрічатися
12) Що змусило гостей садиби поглянути на сліпого по-новому, з подивом і захопленням:
а) Живее спілкування з гостями б) Цікаві та цікаві історії в) Бездоганна гра на фортепіано
2. Повторити за підручником с. 48-50.