Стратегія діяльності та розвитку закладу
Спаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Кролевецької районної ради Сумської області
Схвалено ЗАТВЕРДЖЕНО
Головою Кролевецької рішенням педагогічної ради
районної ради Протокол №1 від 02.09.2020р.
_________ Бик В.М.
СТРАТЕГІЯ
діяльності та розвитку
Спаської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів
Кролевецької районної ради
Сумської області
на період 2020-2023 років
Паспорт школи:
Повна назва закладу: Спаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Кролевецької районної ради Сумської області.
Місце знаходження: 41331 с.Спаське, Кролевецький район Сумська область, вулиця В`язова буд.3.
Ключові компоненти Стратегії розвитку школи:
- зміна змісту освіти: від надання знань – до формування компетентностей;
- створення сучасного освітнього середовища;
- наскрізний процес виховання, дитиноцентризм, педагогіка партнерства;
- підвищення ефективності управління школою, розвиток форм державно-громадського управління освітнім процесом.
- Умови для реалізації Стратегії розвитку школи:
- наявність спільної мети, чітких цілей і завдань, які розуміють, поділяють та прагнуть виконати всі учасники освітнього процесу;
- створення в школі сприятливого мікроклімату: згуртованість, співробітництво, комунікативність;
- ефективна організація та здійснення освітнього процесу, зорієнтованого на потреби учня;
- забезпечення ефективного керівництва та контролю за діяльністю школи як педагогічної системи.
Пріоритети розвитку:
І. Сучасне освітнє середовище
Завдання для розвитку пріоритету:
- Продовжити роботу щодо створення умов для формування індивідуальних освітніх маршрутів учнів в умовах допрофільної та профільної освіти та в системі роботи з обдарованими учнями.
- Забезпечення умов для реалізації завдань НУШ.
- Проєкт І. «Інновації в Новій українській школі» (координатор Воробйова Н.М..).
- Створення умов для надання освітніх послуг учням з особливими освітніми потребами (інклюзивне, індивідуальне навчання).
- Проєкт ІІ. «Освіта дітей з особливими освітніми потребами» (координатор Шабельник С.В.).
- Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій, створення шкільної освітньої онлайн платформи з навчальними і методичними матеріалами для учнів, учителів, батьків.
- Забезпечення психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу. Проєкт ІІІ. «Психолого-педагогічний супровід освітнього процесу» (координатор Банна О.В.).
- Заклад освіти – безпечне, толерантне середовище для учасників освітнього процесу.
- Проєкт V. «Заклад освіти – толерантне середовище. Стоп булінгу» (координатор Клісова О.О..).
- Переформування шкільної бібліотеки у ресурсний осередок і експериментальний майданчик для учнів і вчителів. Проєкт VI. «Шкільна медіатека – ресурсний центр забезпечення якості освітнього процесу» (координатор Лукаш Н.І.).
ІІ. Нова парадигма освіти: формування ключових компетентностей
Завдання для розвитку пріоритету:
- Особистісно – орієнтований підхід до освітнього процесу та формування ключових компетентностей учнів.
- Проєкт VII. «Обдаровані діти» (координатор Макарюк Л.М.).
- Запровадження системи оцінювання здобувачів освіти.
- Дотримання академічної доброчесності – запорука якісної освіти та сталого розвитку.
ІІІ. Учень школи: Особистість. Патріот. Інноватор.
Завдання для розвитку пріоритету:
1.Розробка та реалізація проектів з національно-патріотичного та морально-духовного виховання.
Проєкт VIII. «Учень школи: Особистість. Патріот. Інноватор» (координатор Макарюк Л.М.)
2. Розвиток системи учнівського самоврядування на засадах педагогіки партнерства.
Проєкт ІХ. «Лідер у школі – лідер у житті» (координатор Макарюк Л.М).
3. Упровадження різноманітних форм спортивно-масової роботи, розширення мережі спортивних гуртків і секцій.
ІV. Педагогічна діяльність. Проєкт Х. «Професійна майстерність педагогів» (координатор Макарюк Л.М.).
Завдання для розвитку пріоритету:
1.Створити ефективну, постійно діючу систему професійного розвитку і підвищення кваліфікації педагогів, безперервної освіти педагогів.
2.Створенння шкільного освітнього порталу із методичними та дидактичними матеріалами, мультимедійними підручниками та інтерактивними онлайн-ресурсами.
3.Стимулювання вчителів до участі у професійних конкурсах, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах, конференціях.
4.Матеріальне і моральне стимулювання педагогів.
5.Поширення педагогічного досвіду вчителів школи
V. Управлінська діяльність. Формування іміджу навчального закладу
Завдання для розвитку пріоритету:
1. Створення нової моделі школи (опорний заклад освітнього округу).
2. Управління освітнім процесом на основі нових інноваційних технологій та освітнього моніторингу.
3.Матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу, створення сучасного дизайну та ремонт навчальних приміщень
Проєкт ХІ. «Освітній процес як комплекс матеріальних ресурсів» (координатор Коваленко О.П..).
4.Формування системи внутрішнього забезпечення якості освіти в школі.
5.Створення умов для продуктивної творчої діяльності педагогів. Проєкт ХІІ. «Кадрова політика як інструмент стратегічного розвитку закладу освіти» (координатор Коваленко О.П.).
6.Активізація роботи громадського самоврядування: батьківської ради та наглядової ради школи, розробка системи активного включення сім’ї в процес самовизначення, самореалізації учнів.
Проєкт ХІІІ. «Партнерство» (координатор Коваленко О.П.).
Очікувані результати розвитку школи:
- Змінена структура школи (опорна школа).
- Підвищення якості освіти за новими стандартами через впровадження особистісно-орієнтованого навчання.
- Зростання творчої активності педагогів, поширення інноваційних педагогічних технологій на весь колектив.
- Здійснення проєктної та дослідницької діяльності, розвиток навичок критичного мислення.
- Активне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес.
- Створення передумови для розуміння інклюзії як цінності демократичного суспільства.
- Сформована система виховної роботи на засадах партнерства учнів, вчителів, батьків і громадськості, історії та традицій школи
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА І ОРГАНІЗАЦІЙНА ОСНОВА ПРОГРАМИ
• Конвенція ООН про права дитини.
•Закон України «Про повну загальну середню освіту».
•Концепція реалізації державної політики в сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.
•Закону України «Про сприяння становлення та розвитку молоді в Україні».
•Національна доктрина розвитку освіти України.
•Національна концепція громадського виховання.
•Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року.
•Положення про середній загальний освітній навчальний заклад.
•Державний стандарт початкової загальної освіти.
•Державний стандарт базової і повної освіти.
•Програма національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді.
І. ПРОЄКТ «ІННОВАЦІЇ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ»
Мета проєкту: підвищення рівня майстерності вчителів, спрямування їхньої роботи на реалізацію творчого потенціалу, пошук ефективних шляхів організації освітньої діяльності. Завдання проєкту: •оновлення змісту навчання та побудова його на концептуальній основі новаторських освітніх технологій; •розвиток системи забезпечення якості освітніх послуг; •підвищення ефективності управління якістю освіти в школі; •підвищення конкурентоздатності школи в соціумі громади; •пошук та розробка ефективних методів освітнього процесу, управління освітнім процесом та професійним розвитком педагогів; •упровадження нових та модернізованих форм і методів управлінської діяльності.
Шляхи реалізації проєкту
|
Термін реалізації (навчальні роки)
|
||
Забезпечити:
|
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Продовжити:
|
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
|
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Апробація теоретичних положень та методичних рекомендацій |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Проводити роботу щодо впровадження компетентнісно орієнтованої технології навчання. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Освоєння нових педагогічних ідей шляхом залучення педагогів до інноваційної діяльності:
|
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Вивчення та узагальнення стану роботи з упровадження інноваційних процесів у школі:
ü моніторинг якості інноваційної діяльності; ü здійснювати діагностику щодо виявлення готовності педагога до інноваційної діяльності. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
ü Кординація та супровід окремих інноваційних проектів. ü Педагогічна рада «Використання досягнень науки у системі роботи вчителя – основа розвитку творчої особистості здобувача освіти». ü Педагогічна рада «Удосконалення самоосвіти вчителя– чинник професійного зростання. ü Круглий стіл «Професійне зростання вчителя у сучасному освітньому просторі». |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
|
|
|
Очікувані результати:
• узагальнення основних шляхів, форм, засобів та умов, які забезпечують якісну організацію освітнього процесу;
• відкритість школи до нововведень в умовах динамічного розвитку освіти;
• ефективна організація науково – методичних структур колегіального управління (науково – методичні ради, малі педагогічні ради, творчі групи, тощо);
• запровадження інноваційної діяльності в роботі педагогів, адміністрації школи;
• створити у педагогічному колективі закладу освіти власну модель інноваційного розвитку.
ПРОЄКТ ІІ. «ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»
Мета проєкту:
• забезпечення рівних можливостей в реалізації прав на освіту для всіх дітей, організація особистісно-зорієнтованого освітнього процесу;
• створення командного підходу у навчанні та вихованні дітей;
• забезпечення якісної освіти для всіх дітей шляхом розробки відповідних навчальних планів, стратегії викладання;
• мобілізація ресурсів та засобів якісної освіти;
• толерантне ставлення до кожної дитини, визнання її цінності, незалежно від особливостей чи відмінностей, недопущення дискримінації;
•залучення батьків, громади до створення інклюзивного простору, надання підтримки та супроводу в процесі навчання.
Принципи інклюзивного навчання:
•максимально доступності, з визначенням адекватних для учнів цілей і завдань;
•орієнтація на потреби кожного згідно з програмою навчання;
•прийняття і повага індивідуальних особливостей дітей під час навчання;
•створення умов для підвищення успішності кожного учня.
Шляхи реалізації проєкту |
Термін реалізації
|
||
Проводити: üорганізацію класів з інклюзивним навчанням; створювати необхідну матеріально-технічну та навчально-методичну базу; здійснювати добір відповідних педагогічних, на підставі заяви батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами, висновків інклюзивного ресурсного центру та за підтримки відповідного органу управління освітою; üознайомлення учасників команди супроводу зі специфікою особливих освітніх потреб дітей, які описані у висновках ІРЦ; üінформаційно-просвітницьку роботу, яка передбачає запобігання порушенню права дітей з ООП на освіту, профілактику та усунення психотравмуючих факторів, що призводять до унеможливлення перебування даних дітей у дитячому колективі; ü підготовку щодо створення індивідуальних програм розвитку, за потреби – індивідуальних навчальних програм, індивідуальних навчальних планів – для закладів загальної середньої освіти: дотримання єдиних вимог до адаптації, модифікації навчальних матеріалів, створення графіків навчального навантаження дітей. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Забезпечити: üстворення позитивного клімату та безпечного освітнього середовища в навчальному закладі; üреалізацію індивідуальних программ розвитку та надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг шляхом проведення індивідуальних та групових занять фахівцями команди супроводу; üпросвітницьку та консультативну роботу з сім'ям, які виховують дітей із особливими освітніми потребами, залучати батьків до співпраці в процесі навчання; üздійснення командного підходу в освітньому закладі, що має на меті ефективну взаємодію вчителів, відповідних фахівців, для надання спеціальних послуг відповідно до потреб дітей з ООП, які б сприяли засвоєнню знань, вмінь і навичок; üконтроль за здійсненням поточних (за потребою) і кінцевих (двічі на рік) моніторингів розвитку дітей з ООП з метою визначення динаміки їх розвитку та необхідності коригування напрямів, умов, змісту надання освітніх послуг, відповідно до ІПР; üпоповнення та оснащення ресурсної кімнати. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Очікувані результати:
•підвищення результатів засвоєння дітьми з ООП державних стандартів освіти;
•розвиток навичок самостійної навчальної праці і підвищення відповідальності за навчальний результат;
•формування соціальні компетенції для налагодження дружніх стосунків з ровесниками у школі та поза її межами;
•моделюються належні способи взаємодії з колективом;
•підвищення рівня соціальної адаптації, засвоєння нових технологій спілкування, системи ціннісних орієнтацій, розширення загального кругозору;
•сформованість в учнів толерантності у ставленні до дітей з обмеженими можливостями;
•підвищення професійної компетентності педагогічного колективу.
ПРОЄКТ ІІІ. «ПСИХОЛОГО- ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ»
Мета проєкту: сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров'я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Завдання проєкту:
•збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
•сприяння забезпеченню психологічної безпеки;
•надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу;
•сприяння адаптації учнів до умов навчання.
Шляхи реалізації проєкту |
Термін реалізації |
||
Супровід учнів 1 класу в період адаптації до школи: ü діагностика адаптації до школи; ü соціометричне дослідження виборів у спілкуванні; ü батьківські збори «Адаптація учнів 1 класу до школи»; ü ППК «Адаптація учнів 1 класу до школи»; ü заняття, години психолога «Я і школа: крок на зустріч»; ü функціонування колекційної групи для дітей, котрі мають ознаки дезадаптації; ü індивідуальні консультації батьків учнів 1 класу. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Супровід учнів 4 класу щодо готовності до переходу у ланку другого ступеня: ü діагностика шкільної тривожності учнів; ü діагностика рівня сформованості навчальних умінь; üсоціометричне вивчення виборів у спілкуванні; ü БЗ «Готовність учнів до переходу у середню ланку. Чим можуть допомогти батьки?» ü ППК «Готовність учнів 4 класу до переходу в середню ланку»; ü індивідуальні консультації батьків, педагогів. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Супровід учнів 5 класу в період адаптації до умов навчання у середній ланці школи: ü діагностика адаптації учнів до умов навчання у 5 класі; ü соціометричне дослідження виборів у спілкуванні; ü батьківські збори «Адаптація учнів 5 класу до школи»; ü ППК «Адаптація учнів 5 класу до школи»; ü заняття, години психолога щодо згуртованості учнів, формуванню навичок взаємодії, спілкування, самопрезентації; üіндивідуальні консультації педагогів та батьків учнів 5 класу. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Супровід учнів «групи ризику»: ü з обдарованих учнів; ü учнів з ООП; ü «важковиховуваних»; ü учнів, котрі опинились у екстремальних умовах; üучнів, дітей учасників бойових дій, внутрішньо переміщених осіб; ü робота з батьками та педагогічними працівниками; üспівпраця із службою у справах дітей, відділом Нацполіції у справах ювенальної юстиції та ін. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Супровід учнів у період професійного самовизначення та підготовки до ДПА і ЗНО. |
2020 |
2021 |
2022 |
Превентивні заходи щодо попередження негативних явищ в учнівському середовищі: üпрофілактика шкідливих звичок; üпрофілактика суїцидальної поведінки; üпрофілактика булінгу; üпрофілактика торгівлі людьми; üпрофілактика інтернет-залежності та ін. |
2020 |
2021 |
2022 |
Індивідуальні консультації для батьків, педагогічних працівників, учнів з актуальних питань сьогодення: ü«Психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку»; ü«Психологічні особливості підліткового віку»; ü«Як стримати хвилювання біля дошки»; ü«Як психологічно підготуватись до іспитів» та ін. |
2020 |
2021 |
2022 |
Супровід сімей, які опинились у складних життєвих обставинах. |
2020 |
2021 |
2022 |
Правова освіта усіх учасників освітнього процесу. |
2020 |
2021 |
2022 |
Формування культури спілкування, безпечного толерантного середовища та інформаційної культури учасників освітнього процесу. |
2020 |
2021 |
2022 |
Продовжувати впровадження в практику роботи школи комплексної програми щодо формування навичок здорового способу життя. |
2020 |
2021 |
2022 |
Продовжити роботу над підвищенням психологічної і професійної компетентностей, опанування інноваційними методами й технологіями надання психологічних послуг. |
2020 |
2021 |
2022 |
Очікувані результати:
• створення системи виховної та профілактичної роботи в закладі;
•успішна адаптація учнів до умов навчання;
•зниження рівня шкільної та особистісної тривожності учнів;
•підвищення психологічної компетентності усіх учасників освітнього процесу;
•збережене психічне здоров'я учнів та педагогів;
•усвідомлення дітьми негативноговпливу на організм шкідливих речовин;
•допомога здобувачам освіти і їхнім батькам у захисті своїх прав та інтересів;
•профілактика правопорушень і злочинності серед молоді;
•створення безпечного середовища у школи
ПРОЕКТ ІV. «ЗАКЛАД ОСВІТИ – ТОЛЕРАНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ,
СТОП БУЛІНГУ»
Мета проєкту:
•сприяти розвитку особистості дитини, формуванню її інтелектуального та морального потенціалу;
•формування навичок саморегуляції та самоконтролю, вміння спілкуватися з однолітками, батьками, дорослими, мирне вирішення конфліктних ситуацій;
• формування толерантного ставлення до інакшості учнів та людей у суспільстві.
Завдання проєкту:
•ознайомлення учнів з явищем булінгу, як прояву дитячої агресії та порядком реагування у разі здійснення протиправних дій;
•навчання учнів прийомів саморегуляції, ефективних комунікацій та культури спілкування;
•формування вміння вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом;
•скоординувати зусилля педагогічної, батьківської громадськості для попередження булінгу, протиправних дій та вчинків серед здобувачів освіти та організувати профілактичну роботу;
•ознайомлення учнів з психологічними особливостями людей з ООП та способів комунікації з ними.
Шляхи реалізації проєкту |
Термін реалізації |
||
Забезпечення інформацією сайт школи щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» від 18 грудня 2018 року за №2657 - та покласних стендів за тематикою «У нас тільки ТАК!». |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Обговорення питання «Протидія булінгу в учнівському колективі» на засіданні класних керівників. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Опитування серед учнів 7-9 класів «Що ти знаєш про насилля?», аналіз результатів дослідження обговорити на нараді при директорі. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Створення безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході виховних годин, годин спілкування, тренінгових занять. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Години відвертого спілкування за участю представників Національної поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу». Продовжити вивчення на уроках правознавства Законів України, статей Конвенції ООН, інших документів щодо даного проєкту. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу». |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів (за річним планом роботи ПП та СП. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі». |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Проводити заняття з учнями та підлітками з метою профілактики правопорушень та навчання правильної поведінки в кризових ситуаціях. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Переглянути й доповнити «Правила внутрішнього розпорядку» з метою максимального гарантування безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу. |
2020/21 |
||
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Сеанси медіації (примирення). |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Організація та проведення виховних заходів, спрямованих на розвиток комунікації, навичок роботи в групі, самопрезентації. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Просвітницькі заходи (батьківські збори, наради, круглі столи та ін..) для батьків та педагогічних працівників «Життя без бар'єрів» з метою формування толерантного ставлення до людей з ООП. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Розробка інформаційних буклетів для батьків та педагогів «Як говорити з дитиною про інвалідність?», «Інклюзивна освіта, що повинні знати батьки?», «Психологічні особливості дітей за нозологією» та ін.. |
2020/21 |
||
Загальношкільна акція «Жити поруч». |
2020/21 |
|
2022/23 |
Проведення міжрегіонального семінару працівників психологічної служби «Формування толерантного ставлення до людей з ООП». |
2020/21 |
|
|
Залучення учнів з ООП до гурткової роботи, виховних зходів та організованогодозвілля. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Заняття для учнів 5-6 класів «Друзі з особливими потребами». |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Виставка плакатів «Жага до життя» учнів 5-11 класів. |
2021/22 |
||
Заняття для учнів 7 класу «Ти – особливий». |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Загальношкільна акція «Дерево толерантності». |
2020/21 |
2021/22 |
|
Загальношкільна акція «Я хочу, щоб мій учитель знав» |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Очікувані результати:
• створення системи виховної та профілактичної роботи в закладі;
•допомога здобувачам освіти і їхнім батькам у захисті своїх прав та інтересів;
•навчання дітей знаходити вихід із кризових ситуацій та захищати себе від усіх видівнасильства (булінгу);
•набуття досвіду інформаційно-комунікаційних та комунікативних компетенцій учасників освітнього процесу;
•створення безпечного толерантного середовища; виховання соціально активної та комунікативної особистості з високим рівнем духовності і моралі;
•сприяння взаємодії, взаємодопомоги між учнями у складних ситуаціях.
ПРОЄКТ V. «ШКІЛЬНА МЕДІАТЕКА - РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ»
Мета проєкту:
•якісне оновлення бібліотечних фондів як паперовими так і електронними носіями;
•перетворення шкільного бібліотечно-інформаційного соціокультурного центру на медіатеку відповідно до потреб інформаційно-бібліотечного обслуговування всіх суб’єктів освітнього процесу;
•формування і розвиток інформаційної грамотності, культури учнів.
Завдання проєкту:
• удосконалити матеріально-технічну базу медіатеки;
• упроваджувати інноваційні технології в освітній процес;
•сприяти якісному методичному забезпеченню освітнього процесу.
Пріоритети:
•створення комфортних умов для підвищення інформаційної, освітньої, культурно-виховної, пізнавальної функції шкільної медіатеки.
Шляхи реалізації проєкту |
Термін реалізації |
||
Організація доступу до інтернету з метою використання електронної пошти. |
2020/21 |
|
|
Організація колективних занять та колективних переглядів з використанням сучасних медіа матеріалів. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Oрганізувати діяльність медіатеки. |
2020/21 |
|
|
Організувати індівідуальні консультації з бібліографічного пошуку та методики роботи з літературою. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Здійснювати екскурсії медіатекою. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Постійно оновлювати медіатеку сучасними технічними засобами. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Проводити практичні заняття з використання традиційних і електронних інформаційних ресурсів, включаючи інтернет. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Надавати оперативний доступ через інтернет до світових інформаційних ресурсів. |
2020/21 |
|
|
Використовувати розподільне інформаційне середовище навчального закладу, взаємодіяти з усіма структурними підрозділами освітнього закладу. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Проводити систематичний моніторинг діяльності медіатеки. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Створити електронні каталоги і картотеки. |
2020/21 |
2021/22 |
2022/23 |
Очікувані результати:
• забезпечення рівного доступу всіх суб’єктів освітнього процесу до
сучасних інформаційних джерел;
•оновлення матеріально-технічної бази медіатеки;
• підвищення впливу медіатеки на розвиток особистості учнів;
•наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи;
•запровадження ікт в школі має перейти від одноразових проєктів у системний процес, який охоплює всі види діяльності.
ПРОЕКТ VI. «ОБДАРОВАНІ ДІТИ»
Мета проєкту: визначити чітку систему організаційно-педагогічних та науково-практичних заходів пошуку, навчання й виховання обдарованих дітей педагогічним колективом закладу. Завдання проєкту: •створення умов для всебічного розвитку та розкриття інтелектуального потенціалу обдарованих дітей; •сприяння самореалізації ерудованого учня в освітньому процесі.
Шляхи реалізації проєкту |
Термін реалізації (навчальні роки)
|
||
Проводити: üкомплексні психолого-діагностичні дослідження особистісних рис учнів, цілеспрямовані на пошук обдарованих дітей у відповідності до різних типів обдарованості (інтелектуальна, творча, художньо-естетична, соціальна, моторна); |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23
|
üнауково-методичну підготовку педагогічних кадрів з питань розробки та удосконалення інструментарію навчання і виховання обдарованих дітей (форм, методів, засобів пошуку); |
2020/21
|
2021/22
|
2022/23
|
üІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін; üвиховні заходи стимулюючого і розвиваючого змісту. |
2020/21
|
2021/22
|
2022/23
|
Організовувати і мотивувати участь у: üІнтерактивних конкурсах «Кенгуру», «Колосок», «Грінвіч», «Соняшник», «Левеня», «Бебрас» та ін. ü Мовно-літературних конкурсах ім. П. Яцика, ім. Т. Г. Шевченка; üКонкурсах читців ім. М. Лукаша, ім. Т . Г. Шевченка; üІнтерактивні олімпіади серед учнів школи на освітніх платформах «На Урок» та ін.; üТворчих конкурсах учнівської молоді; üСпортивних, туристичних та ін. змаганнях.
|
2020/21
|
2021/22
|
2022/23
|
Запровадити: üсистему соціальної підтримки (побудова партнерських взаємин «учитель-учень», консультування з питань соціальної адаптації); üсистему психологічних тренінгів для обдарованих дітей щодо заняття психологічної напруженості; üсистематичне оновлення Банку даних обдарованих дітей; üспівпрацю батьків та педагогів школи (анкетування батьків, індивідуальне та групове консультування); üсистему роботи з медичної підтримки (обстеження фізіологічного розвитку, стану психічного здоров’я, консультування з питань здоров’язбережувального потенціалу); üсистему моніторингу розвитку обдарованої дитини. |
2020/21
|
2021/22
|
2022/23
|
Забезпечити: üучасть учнів школи у ІІ-ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, конкурсі-захисті науково- дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, конкурсах учнівської творчості, виставках, фестивалях, змаганнях, командних турнірах; üпідвищення рівня професійної компетентності педагогів, що працюють з обдарованою молоддю, через різні форми методичної роботи; üреалізацію інформування всіх учасників навчально-виховного процесу про хід та результативність участі учнів школи у різноманітних змаганнях та заходах; üморальне та матеріальне заохочення обдарованих учнів; поповнення бібліотечних фондів закладу сучасними інформаційними засобами, науково-методичною та довідковою літературою (у тому числі на електронних носіях) для роботи з обдарованою молоддю; üупровадження особистісно-орієнтованих технологій; використання диференційованого підходу; üвведення спецкурсів, факультативів, організацію роботи гуртків. |
2020/21
|
2021/22
|
2022/23
|
Визначати: кращих учнів на нагородження у номінаціях: «Учень року», «Учениця року», «Відкриття року» «Спортсмен року», «Спортивне відкриття року», «Мистецьке відкриття року», «Мистецьке обдарування року» та ін.
|
2020/21
|
2021/22
|
2022/23
|
Очікувані результати:
•всебічний розвиток та розкриття інтелектуального потенціалу обдарованих дітей; •підвищення якості знань учнів.
ПРОЄКТ VII. «УЧЕНЬ ШКОЛИ: ОСОБИСТІСТЬ, ПАТРІОТ, ІННОВАТОР»
Мета проєкту: виховання творця – всебічно розвиненої особистості, здатної до життєтворчості й націотворчості, соціально адаптованої, мобільної, налаштованої на позитивне освоєння світу й на здоровий спосіб життя.
Завдання проєкту:
•формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини;
•виховання соціальної активності і відповідальності в процесі практичної громадської діяльності, правової культури, вільного володіння державною мовою, засвоєння основ державного і кримінального права, активної протидії випадкам порушення законів;
•удосконалення та розвиток виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей, пошук нових шляхів організації позакласної і позашкільної виховної роботи; •виховання вільної особистості, активної у виборі власної життєвої позиції, свідомого громадянина України;
•формування необхідних знань, умінь і навичок зі здорового способу життя, свідомої добровільної мотивації до збереження власного здоров’я та використання учнями отриманих знань у повсякденному житті;
•залучення до активної екологічної діяльності, формування основ естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров’я.
Шляхи реалізації проєкту |
Термін реалізації |
||
«Виховання на цінностях – як один з ключових компонентів формування Нової української школи |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Проведення педагогічних рад, нарад із питань виховного аспекту. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Удосконалювати діючу систему виховної роботи, впроваджувати нові технології та методики виховання дітей та учнівської молоді. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Поєднувати організаційно-педагогічну, родинно-сімейну, національно-культурну, просвітницьку діяльність педагогів, батьків, учнів, місцевої громади. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Проводити аналіз результатів педагогічного процесу з метою виявлення загальних та окремих проблем у виховній роботі. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Залучати батьків до проведення виховних заходів в класах, школі з метою поширення позитивного досвіду родинного виховання. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Забезпечення розташування державної символіки у закладі, виконання державного Гімну під час проведення різноманітних урочистих зібрань, спортивних змагань, інших масових заходів. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Продовжити розвиток волонтерського руху, залучення школярів до участі у благодійних акціях воїнам АТО та ін. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Проводити в школі правову освіту та виховання, спрямовані на розвиток у школярів почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця в суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Проводити серед учнівської молоді освітню, інформаційну роботу з вивчення, популяризації національної історії та культури шляхом ознайомлення з об'єктами історичної та культурної спадщини України, області, міста, використовуючи активні форми роботи. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Забезпечити додержання норм ст.10 Конституції України та законодавства про мови. Утверджувати пріоритет української мови як державної. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Забезпечити проведення виховних заходів відповідно до Концепції державної мовної політики, спрямованих на виховання української мовної свідомості та національної гідності. Проводити Дні української писемності та мови |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Забезпечити участь школярів у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. Петра Яцика, Шевченківському конкурсі, конкурсах читців , авторської поезії, прози тощо |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Організувати роботу щодо залучення учнів до вивчення історичного минулого, культури українського народу, пропагування здобутків національної духовної спадщини шляхом проведення акцій, конкурсів патріотичного спрямування. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Організувати проведення заходів із відзначення ювілейних, історичних, пам’ятних дат, знаменних подій у житті українського народу. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Брати участь у днях відкритих дверей ВНЗ, які готують молодь до державної та військової служби |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Брати участь у військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура») |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Висвітлювати роботу школи у ЗМІ, на шкільному сайті, у соціальних мережах |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Забезпечувати ефективність профілактики девіантної поведінки дітей та учнівської молоді, спрямовувати виховний процес на попередження та подолання тютюнопаління, вживання наркотичних та психотропних речовин, профілактики ВІЛ/СНІДу. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Спрямування виховної роботи на пропедевтику захворювань, збереження життя та здоров’я. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Проводити моніторинги щодо проявів насилля над дітьми, бездоглядності, правопорушень серед неповнолітніх і рівня обізнаності дітей та учнівської молоді з питань негативного впливу на життя й здоров'я алкоголю, тютюну, наркотиків. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Організовувати зустрічі дітей та підлітків із представниками поліції, інспекторами служби у справах сімї та молоді. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Розглянути стан роботи з профілактики правопорушень в учнівському середовищі. |
2020/21 |
|
2022/23 |
Впровадити здоров’язберігаючі технології в навчально-виховний процес. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Забезпечення належної організації відпочинку та оздоровлення дітей. Організація роботи літнього пришкільного табору. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Залучення учнів до занять спортом у спортивних секціях та гуртках у позаурочний час. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Очікувані результати:
•сформовані духовні цінності українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне;
•сформована компетентна особистість, орієнтована на загальнонародні традиції, з усвідомленою громадянською позицією;
•сформована в учнів громадська та правова свідомість, почуття власної гідності, творчого мислення, відповідальності, правових норм, естетичних станів, духовного багатства, системи наукових знань про природу, людину, суспільства;
•гармонійний всебічний розвиток дитини, підготовленість її до життя в існуючих соціальних умовах, реалізація її творчого потенціалу, сформовані у дітей моральні цінності з позиції добра, справедливості, правди;
•уміння працювати з іншими, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів, що входить до складу соціальної компетентності особистості;
•обмеження проявів «кризового менталітету», аморальності та злочинності.
•зростання зацікавленості педагогічної та батьківської спільноти у вихованні дітей на засадах духовності, традиційних цінностей українського народу;
•створення сприятливих умов в учнівських колективах для повноцінного розвитку учнів, формування особистості потреби в самовдосконаленні;
•посилення індивідуальної роботи з учнями, схильними до правопорушень, із метою попередження девіантної поведінки школярів;
•формування цінностей навчально-пізнавальної діяльності в навчальному закладі шляхом залучення учнів до громадсько-корисної діяльності;
•реалізація творчих, фізичних здібностей школярів шляхом залучення до роботи в гуртках та спортивних секціях;
•відвідування учнями спортивних секцій, результативна участь у змаганнях.
•ціннісне ставлення до здоров’я, що включає свідоме й відповідальне відношення учнів, батьків та вчителів до здорового способу життя.
ПРОЄКТ VIII. «ЛІДЕР У ШКОЛІ – ЛІДЕР У ЖИТТІ»
Мета проєкту:
•створити умови для вираження яскравої індивідуальності учня. (учасника проекту), його лідерської позиції в системі колективних зв’язків сучасного суспільства;
•сформувати причинно-системний світогляд учнів з урахуванням тенденцій сучасного розвитку суспільства;
•розкрити поняття лідерства та актуальності бути ним сьогодні.
Завдання проєкту:
•згуртувати лідерський актив школи (здійснювати колективно
свідому діяльність при вирішенні творчих задач);
•розвивати чуттєво-логічного пізнання навколишньої дійсності;
•формувати вміння та навички переносити знання та досвід у практичну сферу діяльності;
•гармонізувати емоційно-чуттєву сферу учнів, навчити взаємодіяти в команді;
•сформувати імідж лідера.
№ |
Шляхи реалізації проєкту |
Термін реалізації |
||
1 |
Підготовчий етап: зібрання ініціативної групи (громадська організація школярів); проведення занять і тренінгів; постановка проблеми (обговорення ситуації). |
2020/21 |
|
|
2 |
Ідеї для проекту. Концепція самоврядування. |
2020/21 |
|
|
3 |
Моделювання символів учнівського самоврядування. |
2020/21 |
|
|
4 |
Формування учнівської Ради школи, розподіл обов’язків. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
5 |
Планування роботи: Розробити та впровадити такі нормативні документи: üПоложення «Про раду учнів, президента Ради учнів і старост класів»; ü Положення «Про Президента школи»; ü Положення «Про чергування в школі»; üЗакон «Про побутову культуру»; üЗакон «Про права і обов'язки учнів школи»; üЗакон «Про захист честі і гідності учня школи, викладача і працівника школи». Узгодити роботу центрів, що створені за окремими напрямками діяльності. |
2020/21 |
|
|
6 |
Презентація проекту «Лідер у школі – лідер у житті». |
|
2021/22
|
|
7 |
Діяльність Школи молодого лідера . |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
8 |
Функціонування сайту школи. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
9 |
Розробити положення «Про академічну доброчесність». |
2020/21 |
|
|
10 |
Розробити Правила поведінки в школі (в кожному класі окремо). |
2020/21 |
|
|
11 |
Провести анкетування «Здоровий спосіб життя». |
2020/21 |
|
|
12 |
Спрямування виховної роботи на проводення заходів з національно – патріотичного виховання. |
2020/21 |
|
2022/23 |
13 |
Виготовлення учнями листівок «Пропаганда енергозбереження в школі та вдома». |
|
2021/22
|
|
14 |
Робота УР з превентивного виховання. |
2020/21 |
|
2022/23 |
15 |
Забезпечення контролю за порядком, якістю та дотриманням норм харчування дітей в школі. Анкетування. |
|
2021/22
|
|
16 |
Висвітлювати роботу УР у ЗМІ, на шкільному сайті, у соціальних мережах. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
17 |
Сприяти використанню в просвітницькій роботі наочності, навчальних відеофільмів, які сприяють формуванню здорового способу життя. |
|
2021/22
|
|
18 |
Сворення шкільної теле-відеостудії та радіоцентру. |
|
|
2022/23 |
19 |
Проводити рейди по виявленню дітей і підлітків, схильних до вживання алкоголю та наркотичних речовин. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
20 |
Активізувати діяльність педагогічного колективу з органами самоврядування з формування в дітей і молоді духовності, моральної культури, толерантності, уміння жити в громадянському суспільстві. |
|
2021/22
|
2022/23 |
21 |
Переглянути й доповнити Правила внутрішнього розпорядку з метою максимального гарантування безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу. |
|
2021/22
|
|
22 |
Запобігання антисоціальній поведінці та організувати проведення рейдів з питань запобігання негативним проявам у молодіжному середовищі. |
|
2021/22
|
2022/23 |
23 |
Брати участь у щорічних конкурсах дружин юних пожежників та юних інспекторів руху та фестивалів «Молодь України обирає здоров’я». |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
24 |
Залучення здобувачів освіти до активного громадського життя. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
25 |
Провести анкетування: «Вивчення рівня самоврядування в школі». |
2020/21 |
|
|
26 |
Провести анкетування: «Оцінюємо роботу Учнівської Ради «Лідер ХХІ століття». |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
27 |
Провести анкетування: «Взаємодія педагогів та учнів». |
|
2021/22
|
|
28 |
Провести анкетування: Анкета «Самоврядування в класі». |
|
2021/22
|
|
29 |
Провести акцію «Зміни свою школу». |
|
2021/22
|
2022/23 |
30 |
Започаткувати проведення: 1. Конкурсів – репортажів: ü репортаж з останньої парти; üрепортаж з батьківських зборів; ü репортаж з кабінету директора; ü репортаж із шкільної їдальні; ü репортаж із шкільної роздягальні; üрепортаж із уроку математики. 2.Ділові ігри «Довідкове бюро», «Газетний калейдоскоп»; -3.Таємниця білого аркушу (висвітлення результатів соціологічних досліджень та інших опитувань). |
|
2021/22
|
2022/23 |
31 |
Випускати газету «Дзвоник». |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Очікувані результати:
• розвинені творчі здібності школярів;
•дійове самоврядування в навчальному закладі та класних колективах;
•залучення більшості дітей та молоді до участі в організації шкільного життя.
ПРОЄКТ IХ. «ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ ПЕДАГОГІВ»
Пріоритетні напрями розвитку особистості педагога:
•атестація педагогічних працівників: здобуття фахових компетентностей спеціалізованої освіти;
•сертифікація: зовнішнє оцінювання професійних компетентностей (на добровільних засадах виключно за власною ініціативою);
•створення середовища цілеспрямованого саморозвитку творчо-ініціативного педагога.
Основні професійні принципи особистості педагогічного працівника у системі компетентностей:
•інтелектуальна компетентність (наукові знання); •психологічна компетентність; •управлінська компетентність (базові вміння); •мотиваційна компетентність; •проектна компетентність; •методична компетентність.
Мета проєкту: розвивати професійну рефлексію в процесі освітньої діяльності; забезпечити умови для методичного забезпечення психологічної підтримки освітнього процесу
Шляхи реалізації проєкту |
Термін реалізації (навчальні роки) |
||
Створити: üшкільний освітній портал із методичними та дидактичними матеріалами, мультимедійними підручниками та інтерактивними онлайн-ресурсами; üінформаційний блок інноваційних педагогічних технологій. |
2020/21
|
2021/22
|
2022/23
|
Продовжити діяльність: üшколи педагогічної майстерності; üшколи молодого педагога. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
Проводити: üнавчальні семінари, круглі столи, майстер - класи, педпрактики, тижні педагогічної майстерності, методичні декади, презентації творчих напрацювань, педради-дискусії; üмоніторинги: •якості знань учнів; •рівня методичного удосконалення; •умов збереження психо-фізіологічного здоров’я; •використання Інтернет-ресурсів. |
2020/21
|
2021/22
|
2022/23
|
Забезпечити: üумови для формування професійних компетентностей педагога: інтелектуальна компетентність (наукові знання); психологічна компетентність; управлінська компетентність (базові вміння); мотиваційна компетентність; проєктна компетентність; методична компетентність; üдоступом до інтернету та комп’ютерною технікою навчальні кабінети; üнауково – методичною літературою бібліотеку; реалізацію нових підходів щодо форм та методів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу. |
2020/21
|
2021/22
|
2022/23
|
Клопотати перед УОМСКТ Кролевецької міської ради про нагородження з нагоди державних, професійних свят, ювілейних дат |
2020/21
|
2021/22
|
2022/23 |
Очікувані результати:
•підвищення педагогічної компетентності, яка складається з удосконалення знань та узагальнення педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи; •ріст педагогічної майстерності вчителів; •підвищення методичної культури.
ПРОЄКТ Х. ПРОЕКТ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР, ЯК КОМПЛЕКС МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ»
Мета проекту: створення сучасного, модернізованого загальноосвітнього навчального закладу, що давав би можливість для гармонійного розвитку дітей, підвищив би їх бажання відвідувати школу та підтримував сталий інтерес до навчання.
Завдання проекту:
- організація єдиного освітнього простору;
- покращення умов для навчання і виховання;
- забезпечення рівного доступу до якісної освіти;
- підвищення рівня освітніх послуг.
№ |
Шляхи реалізації |
Термін реалізації |
||
2020/2021 |
2021/2022
|
2022/2023 |
||
1 |
Підготовчий етап: зібрання інформації щодо потреб у оновленні матеріально-технічного бази навчальних кабінетів, ремонту будівель школи, огорожі, коридорів, їдальні, харчоблоку, погребу |
+ |
|
|
2 |
Забезпечення шкільної їдальні новими меблями
|
|
+ |
|
|
фарбування стелі, підлоги і стін їдальні |
+ |
+ |
+ |
|
придбання другого бойлера |
+ |
|
|
|
придбання посуду (тарілки, кружки, виделки, ложки, ножі) |
+ |
+ |
+ |
|
придбання кухонного інвентарю |
+ |
+ |
+ |
|
придбання тримачів для паперових рушників |
+ |
|
|
|
придбання паперових рушників |
+ |
+ |
+ |
|
фарбування фасаду |
+ |
+ |
|
|
ремонт навчальних кабінетів |
+ |
+ |
+ |
|
заміна світильників |
|
|
+ |
|
ремонт коридорів |
|
+ |
+ |
3 |
Облаштування кабінету трудового навчання |
|
|
+ |
4 |
Ремонт огорожі |
+ |
+ |
|
5 |
Придбати та встановити ворота, що закривають проїзд на шкільну територію |
|
+ |
+ |
6 |
Провести ремонтні роботи каналізаційної системи |
+ |
|
|
7 |
Поточний ремонт класних кімнат та коридорів |
+ |
+ |
+ |
8 |
Придбати нові стенди: |
|
|
|
|
каб. Географії та історії |
+ |
|
|
|
каб. англ.мови |
+ |
|
|
|
каб. музики |
|
+ |
|
|
каб. хімії |
+ |
+ |
|
|
каб. укр. мови та літератури |
+ |
+ |
|
|
каб. фізики |
+ |
|
|
9 |
Придбати ноутбук та копіювальну техніку в ресурсну кімнату |
|
+ |
|
10 |
Реконструкція сцени актової зали |
|
+ |
+ |
11 |
Ремонт спортивної зали (підлога, стіни) |
|
+ |
+ |
12 |
Заміна вікон у коридорах та класних кімнатах |
|
+ |
+ |
13 |
Поповнення кабінетів фізики та хімії лабораторним обладнанням |
|
+ |
+ |
14 |
Поповнення хімічними реактивами каб. Хімії |
|
+ |
+ |
15 |
Ремонт покрівлі будівлі школи: |
+ |
|
|
16 |
Поповнення спортінвентарем |
|
+ |
+ |
17 |
Придбання телевізора у медіатеку |
|
|
+ |
18 |
Заміна стільців у навчальних кабінетах |
|
+ |
+ |
Очікувані результати:
- забезпечення функціонування та розвитку закладу освіти;
- підвищення якості надання освітніх послуг;
- підвищення результативності освітнього процесу;
- збільшення престижності закладу освіти;
- забезпечення рівного доступу до якісної освіти.
ПРОЄКТ ХІ. «КАДРОВА ПОЛІТИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ»
Мета проєкту: створення системи управління людськими ресурсами, забезпечення гідними умовами праці й комфортним кліматом у колективі, що сприятиме успішній реалізації стратегії закладу. Завдання проєкту: •створення умов для професійного розвитку та розкриття потенціалу педагогічних працівників; •сприяння самореалізації педагогів у освітньому процесі.
Шляхи реалізації проєкту |
Термін реалізації (навчальні роки) |
||
Забезпечувати психологічний комфорт: üтренінги по самонавчанню; üознайомлення з базовим принципам ситуаційного контролю; üанкетування щодо задоволеності умовами праці; üаналіз психологічного клімату у колективі; üорганізація антистресового навчання працівників. |
2020/21
|
2021/22
|
2022/23 |
Мотивувати та стимулювати: üдо участі у професійних конкурсах, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах, конференціях. |
2020/21
|
2021/22
|
2022/23
|
Клопотати перед УО Кролевецької районної ради: üпро нагородження з нагоди державних, професійних свят, ювілейних дат. |
2020/21
|
2021/22
|
2022/23
|
Очікувані результати: •стимулювання підвищення ефективності професійної діяльності педагогів; •зниження плинності кадрів; •створення сприятливого клімату для генерації інноваційних ідей педагогами;
•сприяння професійному розвитку; •створення нових можливостей для самореалізації; •забезпечення комфортного психологічного клімату; •зниження ризиків професійного вигорання.
ПРОЄКТ ХІІ. «ПАРТНЕРСТВО»
Мета проєкту: підвищення зацікавленості батьків до освіти та виховання своїх дітей; батьки - рівноправні учасники освітнього процесу.
Завдання проєкту:
•забезпечення можливості спілкування, взаємодії та співпраці між учителем, здобувачем освіти і батьками;
•залучення родини до побудови освітньої траєкторії дитини;
•діалог і багатостороння комунікація між учнями, учителями та батьками.
•розширення мережі співпраці з установами, громадськими організаціями, службами.
№ |
Шляхи реалізації проєкту |
Термін реалізації |
||
1 |
Оновлення стосунків між учнем та вчителем на принципах педагогіки партнерства. |
2020/21 |
2021/22
|
|
2 |
Оновлення методичного інструментарію вчителя, застосування методів навчання, заснованих на співпраці, активній участі дитини. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
3 |
Проведення спільних зустрічей з батьківською громадськістю. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
4 |
Проведення загальношкільних батьківських зборів. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
5 |
Проведення майстер-класів батьків щодо організації профорієнтаційної роботи, презентації захоплень, творчих уподобань. |
|
2021/22
|
2022/23 |
6 |
Співпраця з соціальними та психологічними службами. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
7 |
Залучення до освітнього процесу представників поліції, цивільного захисту та медичних працівників. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
8 |
Участь батьків в організації інклюзивного навчання. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
9 |
Активне залучення батьків до участі у виховних, творчих, спортивних заходах, організації екскурсій, поїздок. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
10 |
Співпраця з органами самоврядування ОТГ в організації дозвілля учнів, профорієнтаційної роботи та благоустрою території школи. |
2020/21 |
2021/22
|
2022/23 |
11 |
Організація наступності між ДНЗ та школою. |
2020/21 |
2021/22
|
2021/22 |
12 |
Співпраця з ВНЗ по профорієнтації, проведення конференцій, участь в ярмарках професій. |
2020/21 |
2021/22
|
2021/22 |
Очікувані результати:
- учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат;
- нормалізація стосунків батьків із дітьми через залучення батьків до колективних справ у класних колективах;
- родина залучена до побудови освітньої траєкторії дитини;
- багатостороння комунікація між учнями, учителями та батьками;
- розширена мережа співпраці з установами, громадськими організаціями, службами.